مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:252022-12-28اقتصادي

بهره مندی بانوان متاهل و مجرد از بیمه زنان خانه دار 


رییس اداره تامین اجتماعی شهرستان اردستان گفت: تمام دختران و زنان 18 تا 50 سال در سراسر کشور می توانند از حمایت های مقرر در قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزادسازمان تامین اجتماعی بهره مند شوند.

- علیرضا تاجرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تمام دختران و زنان 18 تا 50 سال در سراسر کشور می توانند همانند سایر اقشار با ارائه درخواست و انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه به صورت کاملا غیرحضوری و صرفاً از طریق مراجعه به سامانه es.

tamin.

ir از حمایت های بلندمدت و حمایت های درمانی استفاده کنند.

وی با اشاره به شرایط بیمه زنان خانه دار و دختران مجرد، افزود: نرخ پرداخت حق بیمه زنان خانه دار و دختران مجرد برای برخوداری از حمایت های تامین اجتماعی دارای سه سطح مختلف است و در صورتی که فرد متقاضی بخواهد از مزایای درمانی این نوع بیمه استفاده کند باید ماهانه مبلغ92000 تومان سرانه درمان پرداخت کند.

رییس اداره تامین اجتماعی شهرستان اردستان سطح اول انتخاب برای بیمه زنان خانه دار را نرخ 12 درصد با مبلغ 501 هزار تومان شامل بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی برشمرد و افزود: سطح دوم نرخ 14 درصد با مبلغ 585 هزار تومان شامل بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی و سطح سوم نرخ 18 درصد مبلغ 752 هزار تومان شامل بازنشستگی و فوت و قبل و بعد از بازنشستگی و از کار افتادگی بوده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بانوان متاهل و مجرد از بیمه زنان خانه دار 

بهره مندی بانوان متاهل و مجرد از بیمه زنان خانه دار